Grywalizacja na lekcjach angielskiego

#zamiastkartkowki

Koniec roku to tradycyjnie pora podsumowań i powtórek. Zamiast zastosowania tradycyjnych sposobów sprawdzania wiedzy znów postanowiłam postawić na kreatywną pracę moich uczniów. Uczniowie klas 4C i 5B w parach lub małych grupach projektowali i wykonywali gry językowe utrwalające wiedzę z ostatniego omawianego działu. Uczniowie sami musieli stworzyć plansze, pytania i zadania oraz inne elementy potrzebne do realizacji pomysłu. Natomiast uczniowie klas 6A i C oraz 7A tworzyli powtórkowe pytania quizowe, które wykorzystamy do stworzenia quizu interaktywnego. Raz jeszcze przekazałam autonomię w ręce uczniów – w końcu kto, jak nie oni wiedzą, co sprawdza się u nich najlepiej. Dodatkową zaletą tworzenia takich prac jest rozwijanie kreatywności i umiejętności pracy zespołowej. Efekty samodzielnej pracy uczniów można podziwiać na zdjęciach. Myślę, że takich gier nie powstydziłby się żaden wydawca gier <3

Skip to content