Wakacyjne klimaty

We wtorek 22 czerwca klasy 5a, 5b i 4c wybrały się razem na ostatnią przedwakacyjną wycieczkę. Naszym pierwszym przystankiem była interaktywna wystawa poświęcona górniczo-hutniczej tradycji w Bukownie. Naszych uczniów szczególnie zafascynowały tu maszyny górnicze. Po wizycie w „Kopalni Wiedzy o Cynku w Bukownie”, przenieśliśmy się do cudownej Doliny Sztoły. Na plaży nad rzeką poczuliśmy się jak na prawdziwych wakacjach. Z żalem opuszczaliśmy to urokliwe miejsce, ale na ambitnym planie naszej wycieczki czekały na nas jeszcze inne atrakcje. Znad rzeki Sztoły przenieśliśmy się na Pustynię Błędowską, którą podziwialiśmy z punktu widokowego Róża Wiatrów. Następnie zrobiliśmy sobie krótki przystanek na rynku w Olkuszu, gdzie skosztowaliśmy tradycyjnych lodów. Na koniec naszej wyprawy przenieśliśmy się na pięknie odrestaurowany zamek w Rabsztynie, wchodzący w skład Orlich Gniazd. W trakcie całej wycieczki towarzyszyła nam entuzjastyczna pani przewodnik. Do Michałowic wracaliśmy w świetnym humorze. To był niezapomniany dzień pełen zabawy i radości.