#zamiastkartkówki

Powolutku wracamy do nauki stacjonarnej. Niektórzy uczniowie już w trakcie zajęć zdalnych nieśmiało i z pewnym niepokojem dopytywali się, czy w tym roku szkolnym będą jeszcze sprawdziany i kartkówki. Sprawdzanie wiedzy i umiejętności jest potrzebne, ale można do tego podejść troszkę inaczej. Zaproponowałam uczniom klas 4-7 opracowanie ostatnich tematów omawianych na lekcjach w formie lapbooków. Większość osób podjęła wyzwanie i powstały te piękne prace widoczne na zdjęciach! Duma z uczniów J

Głównym celem projektu była tu skuteczna powtórka omawianych treści programowych (uczniowie musieli sięgnąć do notatek, podręczników i dodatkowych źródeł wiedzy), rozwijanie autonomii ucznia (to uczniowie wybierali sposób zaprezentowania poszczególnych zagadnień – były notatki, krzyżówki, fiszki, rebusy i wiele innych rozwiązań) oraz rozwijanie kreatywności uczniów (wystarczy spojrzeć na ich prace).

Skip to content